2016. június 15., szerda

Kilencedik rész

Sajnálom de ebben rengeteg számnév van és muszáj volt meglopnom az FOB-t ezzel a számmal.Imádom,odáig vagyok érte,a szám címe ugye a my song what you did in the dark.Hát én nagyon szeretem.

Ide is leírom,költözés miatt lehet egy ideig nem tudom olyan ütemben hozni a részeket mint eddig,de valahogy majd megoldom,lehe rövidebbet hozok és akkor megtudom oldani valahogy! :D
Sajnálom ezt a részt,nem lett olyan semmilyen se,olyan lagymatag,csak muszáj ez mivel ebből fog kialakulni amit megterveztem :( megígérem a következő izgibb lesz:D jó olvasást!♥

--------------------------------------------------------------------------------------


  -És az enyém.-mondtam és bement az ajtón majd behúztam a kis bőröndöm.
  -Gondoltam velünk alszol,úgyis rég találkozunk.-biggyesztette le az ajkait Zayn.
  -Most sajnos nem,majd máskor. Nem hagyom egyedül Harryt ha már elhívtam. Amúgy is ha rajtatok múlna ma lerészegednék.-nevettem.
  -Az biztos,biztos le fogsz.-mondta Zayn vigyorogva.
  -Jaj hagyj...-mondtam de ismerős hangot hallottam meg a folyosó végéről.
  -Ez Louis hangja?-hallottam megint a hangot.Kidugtam a fejem az ajtóból.
  -Az tuti hogy a bumszli feje.-futott felém,elé léptem és elkaptam. Nevetett és átölelt a nyakamnál.
  -Avery de rég láttalak.-mosolyogtam.
  -De hiányoztál,az édes kis hangod a mindened. Miért vagy ilyen messze tőlem?-biggyesztette le az ajkait majd a hajába túrt.
  -Ugyan már,majd jöttök hozzám bulizni,ha majd sikerül egy rendes házat kibérelnem.-mosolyogtam és letettem majd a fenekére csaptam.
  -Edzel?-nevettem.
  -Csak hogy ne fájjon amikor ilyeneket csinálsz.-nevetett.Megölelgette Zaynt és Niallt is. Harry értetlenül nézett minket.
  -Ő itt egy tanár az iskolámból,meghívtam. Harry ő itt Avery White,Avery ő itt Harry Styes.-mutattam be őket egymásnak. Már a haját csavargatta,kezet nyújtott Harry felé,kezet fogtak de Avery két puszira is odahívta.
  -Örülök a találkozásnak.-mondta Harry.
  -Még én!-nevetett Avery. Harry baromira nem volt vehető rá,biztos hogy Averyhez kell egy jellem. Ami ugye persze bennem megvan.
  -Megyek a lányokhoz,este találkozunk a főpróbán.-mondta és már el is futott.
  -Úristen semmit sem változott.Várjunk,főpróba?-kérdeztem érdeklődve.
  -Ja,nem mondtam?Bocs.-vigyorgott.Vállba ütöttem.
  -Uh milyen baszott csontos öklöd van.-simogatta a vállát Zayn.
  -Na mi most kipakolunk,addig foglaljátok el magatokat.-hesegettem el őket kicsit arrébb az ajtótól,Zayn kicsit elém állt.
  -Biztos nem leszel velünk?-kérdezte.
  -Nem Zayn nem.-kerültem ki.
  -Pff.-mondta, és elment.
  -Úristen rinyagép.-mondtam, és bementem. Harry is bejött utánam és becsukta az ajtót.Nem szólt csak pakolni kezdett.
  -Akkor eljössz a próbára is?-kérdeztem.
  -Persze.-bólintott és leült az ágyra.
  -Sajnálom ha kicsit furák,de én így szeretem őket.-mondtam és kinyitottam az ablakot.
  -Nem semmi baj,csak elég közvetlenek,és ráadásul mindenki.-mondta.

Ebédelni mentünk le közös étkezőbe,az énekes nagyobb része csoport ott volt,szóval mielőtt beszélgettünk volna. Nagyon sokan eljöttek.
  -Louis nem is tudtam hogy itt leszel.-helyezte a kezét a vállamra Andy.
  -Én tudod egyfajta titkos meglepetés vagyok.-mondtam mosolyogva.
  -Helyes,nélküled nem lett volna az igaz.-mondta, és már tovább is ment. Harry engem nézett,visszaosontam mellé.
  -Nah gyere beültetlek Niall mellé,ő majd megtör téged.-mondtam, és behúztam az ebédlőbe.Leültünk egymás mellé. Zayn mellettem Harry a másikon mellette pedig Niall.
  -És mi lesz?-kérdezte valaki.
  -Hát a végleges dolgokat csak a próbán kapjuk meg,de azt mondom hogy a klasszikusokat kéne.-mondta.Csak figyeltem ahogy mindenki beszélget,jó érzés volt hogy ennyire sokan eljöttünk.Néha kicsit oldalra fordítottam a fejem hogy halljam Niall és Harry miről beszélget, olykor Harry részéről elkaptam egy-két segítségkérő pillantást,de csak elmosolyodtam, és elfordultam.Zayn evett egyedül morcosan mellettem.
  -Na mi a baj?-dőltem neki vállal.
  -Az hogy évente ha kétszer látlak és akkor is a haveroddal alukálsz.-mondta durcásan.
  -De Zayn nem hagyhatom egyedül,majd máskor alszom veletek,úgyis szervezni fog az iskola programokat,arra majd megyek és sátrazunk egyet,csak ne duzzogj.-mosolyogtam. Nagyon szerettem Zaynt,nagyon nagyon egymáshoz nőttünk. Sokat kaptunk egymástól, és sokat is tettünk a másikért.
  -Na elég az evésből és a lustulásból.-jelent meg az étkező ajtajában a mi kedves énektanárunk.
  -Úristen tanár úr,hát azt hittük el sem jön.-nevetett Chrissy.Mindenki azonnal oda rohant,mi is odamentünk,természetesen húztam magammal Harryt.
  -És benned kit tisztelhetek?-nézett a tanár úr,Harryre.
  -Harry Styles vagyok.-nyújtotta felé a kezét,a tanár elfogadta.
  -Hova jársz iskolába fiacskám?-érdeklődött.
  -Cambridge,már végeztem.-mondta.Mindenki azonnal kettőnkre nézett.Hát igen...azért itt is tudják hogy az nemsemmi iskola.
  -Nem is mondtad Louis hogy ilyen okos barátaid vannak.-nevetett valaki.
  -Muszáj ha már rólatok nem mondható el.-nevettem.
  -Pff,ez magas volt.-fintorgott Avery.

Elmentünk a színházterembe,ott Harry leült.
  -Mi az amit elő akartok adni?-kérdezte a tanár úr.
  -Mr.Thombson nem lehetne hogy a One more Night benne legyen? Chrissy,Lou,Avery és én mint főemberek?Az olyan jó volt múltkor is.-javasolta Andy.Heves vita alakult ki.
  -Megcsináljuk.-nyújtotta felém Chrissy a kisujját.
  -Meg.-fogtam meg az én kisujjammal.Imádom őt is,kis energia bomba.
  -Lou akkor zongorázol is hozzá?-kérdezte a tanár.
  -Persze de akkor Niall gitározik.-mondtam,belegyeztek.
  -PTX-Sing?-kérdezte Zayn,imádta ezt mivel ebben ő volt a legjobb.
  -Scott Zayn,Avi Andy,Kevin Niall,Mitch Lou,Kristin pedig Avery?Jó így?-kérdezte Andy.Mindenki belegyezett,sajnos mi énekelünk a legtöbbet mert a többiek inkább hangszeresek vagy nem éppen vannak benne a popos énekekben.
  -Jó akkor még azt a kettőt ami a gála félidejében volt.-javasolta Niall,mindenki egyetértett,ezek a We don't have to Dance és a Me and My Broken Heart volt.
  -Louis írt egy számot.-mondta Zayn,mindenki felém nézett.
  -Mutasd.-jött oda mindenki egy kis körbe,kikapták a kezemből és a zongorára tették mindenki nézegetni kezdte. Harryre néztem,a kezét a szája előtt tartva engem nézett,elbambult.
  -Hahooo.-tátogtam halkan és kicsit lejjebb hajoltam,integettem párat.Megrázta a fejét.
  -Avery kivel akarod énekelni az I Know What You did Last Summert?-kérdezte Mr.Thompson. Csak ne engem,el fog menni így is a hangom,nem is énekeltem ennyit már mióta,még az órákon se.
  -Louissss!!!-mutatott rám miközben felnézett a papírokból.
  -Akkor Zayn,Daniel és Chrissy énekel mögöttetek.-mondta,és már firkantotta is le a papírra.
  -Tanár úr ez a szám kibaszott jó legyen benne.-szólalt meg Andy.
  -Parancsolsz?-fordult felé érdeklődve a Tanár úr.
  -Azt mondtam hogy k...nagyon jó.-mondta és halkan nevetett.
  -Így tökéletes.-mondta és elvette a papírokat és átolvasta.
  -Zayn és Andy az éneked és te mögöttük?-kérdezte,bólintottam.
  -Elfogadva. A számok között a táncosok táncolnak. Illetve ti is elfogjátok táncolni a hagyományos táncot.-mondta szigorúan.
  -Kalóz ruhában?-nézett Chrissy a tanárra.
  -Természetes.-mondta.Feladtam,leültem Harry mellé.
  -Mesélj.-mondta és rám nézett.
  -Miért néztél annyira az előbb?-nevettem.
  -Én nem néztelek,nem értem miért érzed úgy hogy minden körülötted forog.-mondta, és elnézett a többiek felé.
  -Rám tapadtak a szemeid. Ne tagadd.-vigyorogtam.
  -Ugyan kérlek...-forgatta meg a szemeid.
  -Biztos a fenekemet nézted. Ha nem lennél ennyire makacs még meg is foghadnád.-nevettem majd felálltam és otthagytam,picit visszafordultam hogy lássam mit reagál,a homlokát simogatta az egyik kezével.

6 megjegyzés:

  1. Ááá!!!! Imádtam!! Kis huncut Lou!! Esküszöm megeszem ezeket!! És Zayn meg Lou...kis cukiaim!!! ❤️❤️❤️Olyan jól le tudod írni Lou drágám jellemét, hogy az már szinte elviselhetetlen!! Nagyon remélem mondjuk hogy Hazza is megtörik és ilyen kis husi lesz!😍😍 imádtam, imádtam, imádtam ❤️❤️❤️😍😍😍

    VálaszTörlés
  2. Szia! 😊
    Fantasztikus lett.Imádtam.Louis és Zayn viselkedése annyira cuki.😊remélem Harry is lassan megtörik és olyan lesz nagyjából mint Lou.
    Puszi Zsozso 😊

    VálaszTörlés
  3. Szia
    Most akadtam rá a blogodra de tuti itt is maradok!Ez elképesztően jó.Imádom a karaktereket ahogy Lou és Zayn elvannak az valami fenomenális és persze a kis féltékeny Haz ő már csak ilyen-)))
    Imádom komolyan alig várom a következőt!!!!!!!!!
    Puszi Szuzi

    VálaszTörlés
  4. Huh..huh...huh... No comment, még hogy lagymatag, konkrétan kicsináltál!
    Nagyon Jó lett!!!!
    Én még a rövid részeknek is örülnék, csak legyen :D
    Siess a kövivel :D 💙🌈☁

    VálaszTörlés
  5. FOLYTASD KÉRLEK SZERELMES VAGYOK A BLOGODBA

    VálaszTörlés

Witaj!

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony