2016. június 8., szerda

Nyolcadik rész

Úristen tegnap[06.07.] láttam hogy kb a negyedéig van befejezve ez a csuda jó rész :D remélem tetszeni fog nektek!☺ hagyjatok valami kis nyomot magatok után!! :D♥
---------------------------------------------------------------------


Mondhatni a következő napom rohanásból állt mivel,ha nem a tanárokat kergettem a helyettesítés miatt akkor egyeztettem a többiekkel hogy mikor és hova kellene mennem illetve mi lesz még az előadás után. Harryt is észben kellett tartanom mivel ugye meginvitáltam, és valószínűleg együtt megyünk. Cassyt a szülei viszik,mivel ott szeretnének lenni.Egyik óráról a másikra rohantam,nap végén éppen rohantam fel az igazgatóhoz és Harrybe rohantam,egyet lépett hátra annyira nekimentem,nekem rendesen kellett tennem két lépést mire összeszedtem magam.
  -Bocsi.-mondtam és már mentem is tovább. Az igazgatói irodában leadtam a papírokat, és amikor fordultam kifelé, Harryvel találtam magam szembe.
  -Holnap kiviszlek a repülőtérre.-mondta.
  -De...-próbáltam meg kötekedni mivel azt hittem belém akar kötni,összeszűkült szemekkel néztem rá.
  -Köszönöm.-mosolyodtam el picit majd a hajamba túrtam.
  -Ha nyolckor nem leszel lent akkor itt hagylak.-mondta és együtt kezdtünk kifelé sétálni.
  -Pff,ezt nem fogom elhinni.-forgattam meg a szemeim.
  -Ha én nem akkor a repülő fog elmenni.-mondta és kinyitott az ajtót és kiengedett rajta.Köszöntem a portásnak majd kilöktem a másik ajtót és bevártam Harryt.
  -Mit viszel magaddal?-kérdezte.
  -Alsót és zoknit.Mi más kéne?-nevettem el magam.
  -Fúj.-fintorodott el.
  -Arra gondoltam hogy elveszlek de ez a higiéniai szint túl alacsony az elvárásaimhoz képest.-mondta továbbra is fintorogva.
  -Ugyan már mi nem túl alacsony az elvárásaidhoz képest?-nevettem és tovább sétáltam mellette.
  -Pattanj elviszlek,majd kihipóztatom az ülést.-mondta és kicsit elmosolyodott.
  -Van két kezed kis Hercegnő majd megoldod.-vágtam vissza majd beültem mikor kinyitotta a kocsit. Útközben feltekertem a rádiót mert valami jó szám ment és dobolni kezdtem a lábamon.
  -Kíváncsivá teszel.-nézett rám egy pillanatra,lejjebb vettem a hangerőt.
  -Ugyan miért?-kérdezte.
  -Csak hagyd el amit mondtam.-válaszolt és tovább vezetett.
  -Mesélhetnél magadról te nagy könyvkukac.-mondtam és ránéztem.
  -Amit tudsz az nem elég? Nem öri barik akarunk lenni.-mondta.
  -Az már van bocsika.-nevettem el magam.Csak megforgatta a szemeit.
  -De majd megkérdezheted hátha bevesznek a csapatba.-kacsintottam.
  -Bah csak azt ne.-mondta és megállt a házam előtt.
  -Szívesen felhívnálak egy bájcsevejre de sajnos edzésre kell mennem. Szóval majd a repülőn dumcsizunk egy nagyot.-nevettem el magam a végén.
  -Köszi Harry.-mosolyodtam el mikor kiszálltam,becsuktam az ajtót és felfutottam.

Elvonszoltam magam edzésre ahol átöltöztem,szerencsére a csapatot régóta ismerem. Szerettem focizni,de most annyi minden keringett a fejemben hogy nem bírtam rákoncentrálni. Elég zaklatott voltam így sikerült két tizenegyest is kihagynom. Szidtam is magam érte utána. Úristen mennyit fogok Harryvel utazni,10 óra repülőút,hogy fogom kibírni. Leültettek a kispadra kicsit pihenni,baromira nem voltam még formába,10 perc pihenő után visszamehettem. A játékra koncentráltam, Az utolsó 10 percben már csak kapura rugdostunk levezetés képen,mikor vége lett átöltöztem.
  -Te Lou nem jössz inni?-kérdezte az egyik srác.
  -Holnap dolgozom és utazom szóval semmiképp,majd legközelebb.Sziasztok.-intettem és elindultam haza,na jó ez barokkos túlzás volt,elvonszoltam magam. Lefürödtem otthon és ledőltem aludni,áhh ébresztő gyorsan mielőtt még elalszom.

Szörnyű lábfájdalmakra keltem,és persze a telefonom csörgésére,meg csöngetésre.Úristen ki lehet az. Odavonszoltam magam és kinyitottam.
  -Ugye nem csak most keltél ki?-húzta fel az égig a szemöldökét. Hajcsár,én megmondtam.
  -De,még van egy kávém,meg valami izomlázoldót is keresek.-mondtam és a combom simogattam.
  -Gyere be felöltözöm,meg összedobok még pár cuccot.-mondtam és beengedtem. Leült az aprócska nappaliba.
  -Kérsz valamit?-kérdeztem és kinéztem a fürdőből,közben a gatyám rángattam magamra.
  -Ahha egy teát.-mondta.
  -Úristen te abszolút Brit vagy.-mondtam és befutottam a konyhába, és nekiálltam a teának és a kávénak,már csak pólót kellett felvennem és végeztem,mindennel kész voltam.
  -És tudod már mit csináltok?-kérdeztem.
  -Hát ugye énekelünk,és valami nagyon menő Magic Mikeos számot is be kell tanulnunk táncolni. Remélem elképzelted ahogy ezrek előtt vonaglok a színpadon.-nevettem és odavittem a kávéját.
  -Vannak tetkóid?-nézett rám kérdőn.
  -Ja van egy pár.-bólintottam és a hajamba túrtam,meg kellett volna mosnom tegnap,nem baj majd ott biztos megcsinálják.
  -A repülő úton lesz pár dolog amit meg akarok veled beszélni.-mondta.
  -Ahh ne,pedig zenét akartam hallgatni.-fintorogtam,felkaptam a kikészített pólóm és elkezdtem inni a kávém,leültem vele szembe.
  -Még jó hogy nem tartod el a kisujjad.-forgattam meg a szemem mosolyogva.
  -Így?-kérdezte, és elemelte.
  -Ahh szörnyű vagy.-nevettem.
  -Amúgy is honnan tudod hogy Brit vagyok?-támasztotta meg az állát a kezében.
  -Az akcentusod sok mindent elárul,meg hát ha veled dolgozom tudnom kell 1-2 dologról. Csak a lényeges dolgokat olvastam el.-mosolyogtam.
  -Indulás.-tette le az üres kis csészéjét.
  -Jó jó.-dobtam be a két poharat a csapba.

Fél órát álltunk sorba a gépünkért,mikor becsekkoltunk,és már fel is szálltunk rá.
  -Én ülök az ablak mellett.-mondtam és automatikusan bevágtam elé,és már le is ültem.
  -Szeretem nézni  a felszállást.-mondta kissé mérgesen.
  -Majd áthajolsz és nézed.-vontam vállat és kényelmesen elhelyezkedtem és becsatoltam magam,lassan gurulni kezdett a gép,Harry közelebb hajolt és kifelé nézett.
  -Pff,,plfde...-köpködtem ki a haját.
  -Jéé nincs összefogva.-mosolyogtam és megfogtam az a hajtincsét amit csaknem már félig megemésztettem.
  -De puha és milyen göndör.Kis bongyori.-nevettem és hirtelen emelkedni kezdtünk.Harry visszadőlt.
  -Nem szeretem ám ha fogdosnak.-mondta komolyan.
  -Áhh a fogdosás nem ilyen,nem akarom demonstrálni de hidd az más.-nevettem.
  -Na mondjad kis morci mit akartál velem megbeszélni.-mosolyogtam és ránéztem.
  -Lesz egy új gyerek az osztályban,elég problémás. 3 helyről rúgták ki és 19 múlt,lassan 20 lesz.-mondta.
  -Hát a csillagvirág nem egy karrierista.-vakartam meg a fejem zavartan,
  -Azért hozzánk tették mivel van 1-2 dologhoz tehetsége amiben tudsz neki segíteni.-folytatta.
  -Én?Ha megkérdezhetem miben?-kérdeztem.
  -Először is hatalmas mértékű tolerancia kell hozzá,2 éve hal meg az édesapja autóbalesetben most meg az édesanyja szintén valamilyen balesetben,azóta iszik és drogozik is.-mondta és belenézett a füzetébe. Hátradőltem és lassan kifújtam a levegőt.
  -Szegénykém.-mondtam halkan.
  -Igen,viszont az énekléshez nagyon ért. Szeretném ha segítenél neki. Valahol az iskola környékén laki albérletben.-mondta és rám nézett.
  -Hogy hívják?-kérdeztem.
  -Liam Payne.-mondta.
  -Rendben mindenképpen rendbe szedem szegényt.-mondtam és elgondolkoztam.
  -Köszönöm.-mondta mosolyogva.
  -Hogy jön a kirándulásra?-kérdeztem.
  -Az iskola állja. Tényleg,hol legyen?Még meg kell szerveznem.-mondta.
  -Legyen a tenger közelében,hogy tudjanak fürdeni.-mondtam.
  -Jó ötlet,arra gondoltam hogy elmehetünk kalandparkba is,de a többit majd megoldom.-legyintett és hátradőlt.
  -Rendben,pihenj egyet mert jó lesz már a próba is.-mosolyogtam és becsuktam a szemeim.

Landolás előtt fél órával keltem fel megint. Harry már fent volt és a gépén pötyögött valamit.
  -Te sem vagy valami nyugodt ember.-nevettem halkan és félálmosan.
  -Szeretem ha rendben vannak a dolgaim.-mondta majd lecsukta és elrakta a kis táskájába.
  -Mindjárt landolunk.-néztem a kis képernyőre.
  -Igen tudom,jön valaki vagy megoldjuk mi az odajutást?-kérdezte.
  -Mi megoldjuk,hát hány éves vagy?-nevettem.

Már a buszon ültünk mikor csörögni kezdett a telefonom.
  -Mizu?-jött az ismerős hang.
  -Már a buszon vagyunk,még 3 megálló utána metró. Várjatok meg az központban.-mondtam mosolyogva.
  -Siess Nyussz, mert már hiányzol,aztán ugorj a nyakamba.-nevetett és rám tette.
  -Milyenek az évfolyamodon az emberek?-kérdezte.
  -Meglehetősen kedvesek,én mindenkit szeretek bár csak a saját csoportommal vagyok főleg jóban.-mosolyogtam.
  -Szerintem nagyon jól elleszel Szösszel,ő van amiben pont az ellentéted de pl ugyan olyan kimértek vagytok,csak ő mellé még kedves is.-mosolyogtam.
  -Ez nem tudom hogy sértés volt vagy dicséret de köszönöm.-mosolyodott el.
  -Hány centi vagy?-kérdeztem.
  -189 körül.-mondta és megvakarta a homlokát.
  -De kis langaléta vagy.-mosolyogtam.
  -Nem lehet mindenki törpe.-vonta meg a vállát,láttam a szája sarkán az apró mosolyt amit próbál visszafogni,mosolyogva oldalba böktem.
  -Ésszel,én 178 centi szeretet vagyok,de majdnem 2 méter zsörtölődés.-nevettem,majd jeleztem hogy leszállunk.

Mikor beértünk az épületbe,nagy szemekkel néztem körbe hogy meglássam Zayniet és Szöszt.
  -Heeey.-jött az ismerős hang,mosolyogva fordultam arra és minden cuccom eldobva indultam meg felé,kitárta a karjait és én tényleg a nyakába ugrottam. Ez nálunk teljesen szokásos volt,mivel ő magas én meg alacsony tökéletes volt ez így nekünk.
  -Tudtam hogy komolyan veszed.-nevetett és megtartott a fenekem alatt.Zayn és én ilyenek voltunk,nem sokan vannak annyira jóban mint mi.
  -Na engedj el te perverz állat.-nevettem és kiszálltam a kajai közül,Harry csak furcsán nézve állt a táskám mellett.
  -Gyere Szösz bemutatom a beszélgető partnered.-kaptam el a csuklójánál fogva, és Harry előtt megálltam.
  -Ő itt Niall,Niall ő itt Harry. Harry te hívd csak Szösznek,Szösz te hívd csak Bongyorinak vagy Bunnynak.-mosolyogtam.
  -Louis,ugyan te is tudod hogy mindig olyan "Bun"-ban hordod a hajad.-vontam vállat.
  -Szia Zayn vagyok.-jött mellénk Zayn és a kezét nyújtotta felé,Harry kezet fogott vele.Nem tetszett a feszültség.
  -Gyere megmutatom a szobád.-mondta és elindult előre.
  -Zayn...-kezdett bele Niall de Zayn közbeszólt.
  -Csak hagyd majd én.-mondta és előre ment. Felértünk a szobákhoz.
  -Ezt itt a miénk.-nyitott be Zayn,mikor kinyitotta egy kutya suhant ki,és rögtön nekem futott és dörgölőzni kezdett.
  -Sonata!-nevettem,Zayn tőlem kapta ez a kutyát.

  -Hogy megnőtt.-nevettem és a fejét kezdtem simogatni.
  -Ne is mond,annyit eszik mint két ló...-nevetett.
  -Emlékszel még amikor kicsi volt és bent aludt közöttünk?-mosolygott és oldalba bökött.
  -Milyen kis tünemény volt,most meg egy nagy dög.-nevettem.
  -Ezt itt a te szobád Harry.-nyitott be a szemközti szobába Zayn hirtelen.

3 megjegyzés:

  1. Wow megint nagyon tetszett a rész, viszont van pár dolog, amit nem csak ezen a blogodon észrevettem, és azaz, hogy elég sok a helyesírási hiba. Figyelj oda 😘😘 de amúgy a történet eszméletlen volt ❤️❤️

    VálaszTörlés
  2. Nagyszerű rész lett imádtam.Jaj a kutya nagyon cuki 😘🐶.ahogy andrea valocsay mondta tényleg sok a helyesírási hiba se ez nem annyira fontos 😃.sies a kövivel
    Puszi Zsozso

    VálaszTörlés
  3. Jaj, csak nem egy szobában lesznek 😍😍😍😍 Ahww... Imádom ezt a blogot 😍😍😍 siess a kövivel 💙🌈☁

    VálaszTörlés

Witaj!

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony