2016. május 4., szerda

Harmadik rész


Mikor beértünk Harry a széken támaszkodva beszélt az ez évi teendőkről.Minden évben minden osztálynak egy ünnepséget csinálnia kell,kivéve kilencedikben,szóval ez lesz az első.
  -Nekünk kell kitalálni hogy mit adunk elő,de egy ilyen vicces drámatanárral biztos könnyű lesz.-nézett fel szemmel rám,a gyerekek halkan nevettek.
  -Bizonyára a tanár úr ír nekünk valami frappáns kis irodalmi szöveget amit ezt a vicces irodalom tanár,könnyen meg tud "komponálni".-mutattattam végig magamon.
  -Mindenképp.-mondta és lapozott egyet.
  -Mint minden évben lesz osztályverseny amit csak a mi speciális osztályunk az az "c" osztályok csinálnak...amikor elő kell adni valamit,ami szabad válaszható,lehet ének,előadás,tánc bármi,tavaly ugye 3.-ok lettünk...-mondta de kénytelen voltam közbevágni.
  -Na akkor van hova fejlődni,már szinte látom is magam előtt...-mondtam de most én vágtam közbe.
  -Miután elmondtam kiélheted magad,na szóval szerintem fontos lenne hogy megnyerjük,mivel amelyik osztály nyer,az kap két szabadon felhasználható napot,így a nyári tábort meg tudnánk hosszabbítani két nappal,vagy akár az év közepén el tudunk menni túrázni,aminek jobban örülnék,de rajtatok áll a döntés,és ugye a tavaly harmadik helyünk fél napra volt elég,amiből elmentünk télen korizni a 3. óra után.Nem mondom hogy nem volt jó,de én sokkal jobban örülnék egy teljes hétvégének,vagy esetleg elmehetünk a Májusban jövő fesztiválra ami...-mondta de már be se tudta fejezni rögtön mindenki kiabálni kezdett és beszélgetni a másikkal. Én tudtam mi ez a fesztivál,minden évben mentem rá.Ennek a fesztiválnak csak simán annyi volt a neve hogy "Phoenix" minden évben elindultak egy adott országból és előre kitervelt útvonalon mentek végig,ahova különböző hírességeket hívnak el,tulajdonképpen egy mozgó Fesztivál mert mindenhol 1 hétig vannak,de csak 2 napig van a fesztivál napja,az első napon megérkeznek,2 napot pakolnak,2 nap a fesztivál majd két nap a szétszedés és már mennek is.Alapvetően egy hatalmas fesztivál volt így százezrek mentek el,talán két éve döntötték meg a rekordot megközelítőleg 1,5 millióan vettek részt rajta,részese voltam.Harry mellé sétáltam és a füléhez hajoltam,ekkor ő már ült.
  -Lehet ez nem a legjobb ötlet.-mondtam,megdöntötte a székét úgy hogy a szemeimbe nézhessen.
  -Ez az egyik legbiztosabb fesztivál,és ha a szülők leszavazzák nem megyünk.-mondta és a szemeimbe nézett.Elléptem onnan és a csapnak támasztottam a fenekem és onnan figyeltem az osztályt,teljesen bezsongtak tőle.
  -Na most akkor én beszélek.-csaptam össze a tenyerem mire mindenki rám figyelt,na jó nem mindenki de főleg a lányok.
  -Mivel én Ének és Dráma szakos tanár is vagyok ezért az igazgató mondta,hogy az iskola hírnevének javítása érdekében és szórakoztató program gyanánt fogunk jótékonysági estet tartani,amit én szervezek le és az én osztályom fogja előadni.-hangos "hóóóóó"-zások hallatszottak az osztály szájából.
  -Megígérem jó lesz és ti is élvezni fogjátok.Nem Hamletet szándékozom előadni.-nevettem el magam halkan.
  -Akkor mit?-kérdezte valaki az osztályból.
  -Mivel ezt még nem tudom,ezért csak a sötétben tapogatózok,de mivel hallottam hogy sok lány táncol,ezért nem kimondott előadásra gondoltam hanem egy zenész estre,amin a tanár úr is részt fog venni.-csaptam össze a tenyerem és tovább nevettem,ez mindenkinek tetszett és nevetni kezdtek.
  -Felejts el.-rázta meg a fejét.
  -Szerintem ez  a mozdulat még neked is menne.-mondtam.
Természetesen mindenki nevetni kezdett,elértem a kellő hatást.
  -Nem lesz húzós és mindenki élvezni fogja.-mondtam mosolyogva,még a kicsöngőig beszélgettünk erről majd mindenki hazament.

Brr..Brr...Brr. Éppen ahogy csak felnyitom a gépem tetejét és megnyitom a böngészőt már jön is a felkérés Skypera.
  -Helloka!-vigyorgott a képembe.
  -Úristen hogy nézel ki.-hajoltam közelebb az így is nagyba kitett képernyőre.
  -Azt mondod nem áll jól?-nevetett.
  -Zayn ez nagyon durva,csaknem platina szőke lettél!-nevettem.
  -Szerintem nagyon jó.-nevetett
  -És még bikás or pc is...hát csalódtam.-nevetettem bele a képernyőbe.
  -Amíg nem megyünk vissza addig nem hagyhattam ki.Amúgy is csak február körül lesznek vizsgák,addigra visszafestetem.-nevetett és gondolkozó pózba leült.
  -Milyen a suli?-kérdeztem.
  -Ahh hiányzik a pöcs fejed,nem olyan jó nélküled,képzeld Niall is itt van szóval elvagyunk.-mosolygott.
  -Bezzeg engem egyedül betettek egy ilyen sötét lelkű kegyetlen aktszűz irodalom tanár mellé.-döntöttem a fejem az asztalra.
  -Tegyél rá panaszt.-vonta meg a vállát,felemeltem a fejem.
  -Hülye vagy?Valószínűleg valami zseni.A széken a fenekének a helye is fényesre van nyalva.-mondtam és megtámasztottam a fejemet.
  -Ezt megszívtad baszod.-nevetett fel.
  -Amúgy hallod,majd ha megkérlek átjössz 1-2 napra segíteni,valamikor még nem tudom mikor,valamilyen műsort össze kell dobnom az osztállyal és kéne hozzá a te mély orgánumod is.Persze csak oktató jelleggel.-nevettem és beletúrtam a hajamba.
  -Persze persze,de nem mondj ilyeneket Boo még a végén elborulok.-nevetett.
  -Ne hívj így.-nevettem.
  -Nekem ez maradsz,leszarom mit szeretnél.-dőlt hátra nevetve.
  -Én megyek aludni,mert teljesen lefárasztott a kedveske osztályfőnököm.Legyél jó Zaynie.-csuktam a laptopot rá nevetve,mert hallottam ahogy még mondaná a magáét.Úristen be nem áll a szája.Bevonszoltam magam a kis ágyamba és elfeküdtem rajta,úgy ahogy voltam,szinte rögtön el is aludtam.

Este néhányszor felkeltem és mindig a telefonomért nyúltam,soha nem voltam rossz alvó,mindig mintha kiütöttek volna.Elkezdtem gondolkodni a mai napon.Lehet nekem kéne elhívni valahova inni egy kávét,vagy teát,vagy bármit,mert így soha nem lesz jó a kapcsolatunk,ami se az osztálynak se nekem nem lesz jó.Elhatároztam hogy holnap-vagyis ma,mivel hajnali 2 óra van-,elhívom valahova enni vagy inni. Ha ő nem lép mivel tuskó hozzá,akkor én fogok.

2 megjegyzés:

  1. Jó rèsz lett! Zaynieee hajacskájaa ahh... Várom a kövit! Love it! <3 xx

    VálaszTörlés
  2. Oohh! Ez a sztori is egyre jobb és jobb lesz!
    XxMay

    VálaszTörlés

Witaj!

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony