2016. május 18., szerda

Ötödik rész

Nem tetszik?:c az előző alá is egy komment érkezett :c remélem ez jobban fog tetszeni!! :D kicsit bontakoznak a dolgok,már kicsit sikerült beszélgetni...:D jelezzetek valahogy vissza mert így nem tudom hogy jó-e vagy sem !!!:D
-------------------------------------------------------------------

Egész nap azon gondolkodtam hogy mit fogok csinálni a nap hátralévő részében,a hetedik óra után leültem az aulába és mikor becsengettek percek alatt csend lett,ebben a helyiségben legalábbis néhány tanteremből kiabálás hallatszott.Lépteket hallottam,felnéztem a lépcsőre nem igazán,láttam csak amikor már lefelé lépdelt a lépcsőn.
  -Mehetünk?-kérdezte a lépcsőfordulóban. Felálltam és megindultam az ajtó felé.
  -Aha,van ötleted merre?-kérdeztem és hátranéztem magam mögé.Láttam hogy a földre nézett mikor ránéztem.
  -Ja elviszlek egy jó cukrászdába.-mondta és kisétált mellettem és kinyitotta a következő ajtót és lökött rajta egy nagyot így még én is kiértem utána.
  -Oké én benne vagyok.-mondtam és mellé sétáltam,baromi hosszúkat lépett a nagy lábaival.Kicsit sietősre kellett vennem a tempót mivel lemaradtam volna mellette.
  -Menjünk kocsival nincs kedvem gyalogolni.-mondta és irányt váltott,kis híján nekem jött.
  -Kocsival jössz?-húztam fel a szemöldököm.
  -Igen,tömegközlekedéssel 1 órára lakom,így csak 20 perc.-mondta és már ki is nyitotta a kocsiját,beszállt,feszengve de én is beszálltam.
  -Viszlát Harry.-integetett az egyik nő,majd tovább sétált. Harry intett egyet és már fordult is kifelé.
  -Miért ide jöttél tanítani?-kérdeztem.
  -Mert a Cambridge-i egyetem társiskolája a Golden Oaknak így az első évem után itt ragadtam és már kaptam is osztályt.-mondta,a kezét a könyéktámaszon pihentette a másikkal a kormányt fogta,lassan autókáztunk. Nem volt sok kérdésem és nem akartam mind most a kocsiban ellőni. Nem szólt csak néha váltott majd leparkolt.Elindultunk befelé.
  -Mióta élsz itt?-kérdeztem.
  -Nagyjából 18-19 éve.-mosolyodott el féloldalasan,milyen édes mosolya van.
  -Mi az?-kérdezte összeráncolt homlokkal.
  -Ja semmi,csak így iskolán kívül annyira más vagy.-mondtam,kinyitotta az ajtót én meg besétáltam.
  -Nem hiszem.-rázta meg a fejét és besétált mögöttem.
  -Kérj bármit,engem terhel.-mondta és a pulthoz sétált,valami nagyom menő málnás csokis amerikai tortát kértem,ő meg 2 félét az egyik túrós-málnás volt a másik meg valami csoki-narancs-marcipán.
  -Fhú,de gely lehet.-nevettem halkan,leültünk majd lassan enni kezdtem,felém lökte az egyik tálat.
  -Kóstold meg.-mondta,a túros volt ott.
  -Biztos?-kérdeztem,majd felé böktem a villámmal.
  -Ha mondom csak rajta.-mondta és levillázott egy darabot a másikból.Látni kellett volna az élvezetet a fején.Beleszúrtam a villám és leszedtem belőle egy keveset,megettem. Finom volt.Átszúrt az én tányéromra.
  -Na...-mordultam fel.
  -Csere.-mosolyodott el.
  -Én nem engedtem meg.-tettem karba a kezem.Elkomorodott.
  -Csak vicceltem.-szabadkoztam mikor megláttam az arcát. Igazából nem tudom mikor lettünk ilyen jóban.
  -Tudom.-mondta és kicsit elmosolyodott és tovább ette a sütijét,én percek alatt befaltam,mire én megettem az az egyet még csak az egyikkel végzett.
  -Mindent ilyen lassan csinálsz?-kérdeztem.
  -Szerintem a megfontolt szót kerested.-mondta és bevette az ajkai közé a következő falatot.
  -Nem,semmiképp sem azt.-nevettem halkan.
  -Tudod pont olyan vagyok mint amit mindenki szeret....-mosolyodott el kissé sejtelmesen.
  -Jha hát én már az elejétől fogva imádlak.-mondtam és megforgattam a szemeim.
  -Valld be hogy lenyűgöztelek.-dörmögte a mély hangján.
  -A ridegséged rögtön magával ragadott.-fintorogtam.
  -Ilyen vagyok.Más kérdés hogy másmilyen is tudok lenni.-nézett a szemeimbe majd a hajába túrt. Lehet most kicsit megbántottam.
  -Nem úgy gondoltam.-mondtam és megvakartam a tarkóm.
  -Hagyd el.Mesélj inkább magadról.-mondta és bekapott egy újabb falatot. 
  -Nem szeretek magamról mesélni.De igazából annyit tudok mesélni hogy nemrég költöztem ide,egyedül nyomorgok egy kis albérletben,a barátaim sacperkábé 3000-4000 kilométerre vannak tőlem. Ha valahonnan kiszakítanak nagyon honvágyam tud lenni. Régóta nem élek a szüleimmel,már gimiben is kollégiumos voltam. Mindenki azért kedvelt annyira mivel minden rosszban láttam jót és mindig boldog tudtam maradni. Túl sokan megkedvelnek első látásra.-mosolyodtam el a végén.
  -Az utolsóban én is csak erősíteni tudlak. Elsőre szimpatikus voltál,másodjára is talán,de a harmadiknál rájöttem hogy elég szerencsétlen vagy.-mondta komolyan,de láttam hogy az ajkai felfelé görbültek.
  -Áhh szóval csak megsajnáltál amikor megmutattad merre kell mennem?-húzogattam a szemöldököm.Megrázta a fejét.
  -Még mindig sajnállak.-mosolyodott el végül.
  -Áhh nem kell engem félteni.-húztam ki magam büszkén.
  -Jaj dehogynem.Alig látszol ki még a földből.-mondta és megint próbált nem mosolyogni. Örültem hogy így megértettük egymást.
  -Több van bennem mint gondolnád.-mondtam és a hajamat kifújtam a szemeimből.
  -Kíváncsian várom.-mondta és letette a villát.
  -Menjünk sétálni egyet.-mondta és az órájára nézett.
  -Ennyi időd van?-nevettem.
  -Nekem rengeteg,nem szeretek otthon üldögélni mint egyesek.-mondta és visszavitte a tányérokat.
  -Ha nem tudnád épp a futóidőm pocsékolom el rád.-mondtam és kimentem az ajtón.
  -Jaj milyen megtisztelő,azért ha nem bánod kezet nem csókolok érte.-jött utánam,elég gyorsan beért.Belül nevettem,tetszett hogy mindenre tud reagálni...mint Zaynie és Szöszmösz.
  -Pedig legalább ennyi megérdemelnék cserébe,ha miattad nem leszek fitt,fizetned kell a kondi bérletem mivel kirúgnak a csapattól,az igazán szomorú lenne.-ecseteltem a helyzetet.
  -Na majd mindjárt megsajnállak.-forgatta meg zöld kis szemeit.
  -Azt hittem már a harmadik alakalom óta azt teszed.-nevettem halkan.
  -Oops.-válaszolta és felnézett az égre.
  -Az hittem valami begyöpösödött,romantika rajongó aktszűz tanárral fogok beszélni.-mondtam.
  -Aktszűz.-mosolyodott el.
  -Már csak a kis ima könyv kéne a kezedbe és akkor mondhatnálak annak.-vigyorogtam.
  -Sajnos ki kell ábrándítsalak,az aktszűzön kívül minden igaz.-mosolyodott el.
  -Nem tűnsz olyannak,most nem.-válaszoltam.
  -Édes vagy hogy ezt gondolod.-tette a kezét a fejem búbjára majd tovább sétált.
  -Tényleg elfelejtettem mondani,2 hét múlva lesz tanár csapatépítő hétvége,mondtam hogy te is jössz.-mondta.
  -Az mit jelent?-kérdeztem,leült egy padra.
  -Elmegyünk valahova és mindenki kicsit jobban megismeri egymást,2 éjszaka,mivel fiatalos a tanári kar ezért általában délelőtt várost nézünk és délután pedig beülünk valahova inni,kicsit beszélgetni.-mondta.
  -Rendben,benne vagyok.-mondtam,elmosolyodott.
  -Velem vagy egy szobában.-nézett fel rám,leültem mellé.
  -Mert?-kérdeztem kissé rémülten.
  -Az öfők együtt alszanak.-mondta és rám nézett. Volt benne valami,most olyan fojtottan beszélt.
  -Baj van?-kérdeztem.Megfogatta a szemeit.
  -Dehogy.-mondta,az órámra néztem és kicsit fázni kezdtem.
  -Hazavigyelek?-kérdezte.
  -Aha az nem lenne rossz.-éltem a lehetőséggel,azt se tudom innen hogy jutok haza.
  -Rendben,akkor már megnézem hol laksz.-mondta és elmosolyodott. 
  -Jaj jesszus ne...hatalmas kupi van,még ki se pakoltam.-nevetettem halkan.
  -Így jártál.-tárta szét a karjait és sietően visszasétáltunk,beültünk a kocsiba fűteni kezdett.
  -Ennyire fagyos vagy?Mint egy lány...-nevetett halkan.
  -Akkor elkértem volna a kabátod...-mondtam nevetve.
  -Neked még oda is adtam volna.-mondta halkan fintorogva majd elindult.Elmosolyodtam,de összeráncoltam a homlokom.Beütötte a címet és elég gyorsan odaértünk.
  -Ahh lehetnél a taxisom...olyan rossz reggel korán kelni.-nevettem.
  -Majd meglátom.-mondta és kiszálltunk.Elindultam a kapuhoz,majd liftel fel és végül az ajtóhoz értünk,bajlódtam a kulccsal.
  -Nincs lyuk érzéked mi?-megfogta a kezem,és a telefon fényével világítva bedugta az ajtóba a kulcsot.
  -Pfff.-nevettem majd benyitottam.Bementem és őt is beengedtem,
  -Szerintem leváltatlak.-fintorgott majd körbesétált.
  
 -Ők kik?-kérdezte és a kezébe vett egy képet.
  -Zayn és Szöszi.-mondtam és kicsit rendet raktam.
  -Esetleg a szöszinek valami rendes név?-húzogatta a szemöldökét.
  -Niall.-mosolyogtam.
  -Áhh.-mondta és visszatette a képet.
  -Egyetemi barátok.-mosolyogtam.
  -Kávét?-kérdeztem.
  -Teát.-mondta.
  -Tea szürcsölőőőő.-húztam el a végét majd gyorsan felforraltam a vizet.Furcsa módon egész jól éreztem magam vele,bár voltak elég furcsa pillanatai.Visszamentem a teával.Megint olyan merev volt.
  -Baj van?-kérdeztem és felé nyújtottam a teát.

4 megjegyzés:

  1. én még mindig leragadtam az "aktszűz" jelzőnél, azon nevetek már fél órája 😂 Nagyon jó lett, siess a kövivel :3

    VálaszTörlés
  2. Jaj annyira sajnálom hogy nem írtam az előző részekhez 😔 de mostmán megfogadtam hogy inentől minden egyes részhez írni fogok 😃 szóval a rész nagyszerű lett az "aktszűz"-nél vagy 5 percig nevetem 😂 a vége az nekem függő vég lett ami miatt nagyon izgulok hogy most mivan velük. Sies a kövi részel.
    Puszi Zsozso

    VálaszTörlés
  3. Imádtaaaaaaaam 😍😍😍😍 kérek új részt gyorsaaan

    VálaszTörlés
  4. Imnmmmmmmmmádoooooooom.!!!
    Kíváncsi leszek hogy be fognak e kerulni a sztoryba Zayni és a Szöszi.. <3
    Aaa nagyon várom a következő részt!
    XxMay

    VálaszTörlés

Witaj!

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony